Asset 1

Mastercom – Kiho

 

Tehoa tiedonkulkuun

Jotta yritys voisi tehokkaasti toteuttaa tarkoitustaan on kaikilla oltava ajankohtainen tieto yrityksen asioista. Yleensä tiedotusta hoidetaan perinteisillä paperilappuilmoitustauluilla, intraneteillä tai esim. lähettämällä sähköpostia. Kuitenkin paperilapuissa on se ongelma, että niitä ei jaksa kukaan lukea, koska yleensä niissä oleva tieto hautautuu jo vanhentuneen tiedon sekaan. Intranettiin ei kukaan jaksa kirjautua ja sähköpostit hautautuvat sähköpostitulvaan. Tarvitaan siis nykyaikainen ratkaisu.

Näyttömainonnasta tehtyjen tutkimusten mukaan näytöllä näytetyn tiedotteen muistaa 70% enemmän ohikulkeneista ihmisistä kun verrataan tuloksia printattuun samankokoiseen tiedotteeseen. Tämän vuoksi näyttö toimii tiedottamisessa paremmin kuin printti. Kun näytöllä näytetään muutakin mielenkiintoista tietoa, kuten esim. uutisia ja sää, ja kun ilmoitustaulu asennetaan esim. työpaikan kahvioon niin kahvihetki muuttuukin helposti yrityksen tiedotteiden omaksumiseen käytettäväksi ajaksi.

Automaatio luo helppoutta

Kiho Ilmoitustaulu koostuu näyttöön kytkettävästä mediatoistimesta ja erittäin helppokäyttöisestä verkkopalvelusta, jonka avulla yrityksen tiedotteet saadaan näkymään näytöllä. Verkkopalvelu voi hakea tietoja joko automaattisesti jostain tietolähteestä tai sitten tiedot voidaan kirjoittaa näytöille verkkopalvelun tekstieditorissa.

Kiho Ilmoitustaulu voi näyttää esim.

  • Intranet tiedotteet
  • RSS feed (facebook, nettisivut, uutiset)
  • Sää
  • Ajoneuvojen livesijainti
  • Työntekijöiden työaikakirjausten liveseuranta

Kirjaudu Kiho-järjestelmään